لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
تعجب می کنم که کسی در مورد چینش از من سوال نپرسید

تعجب می کنم که کسی در مورد چینش از من سوال نپرسید

ماسیمیلیانو الگری سرمربی یوونتوس معتفد است که وقتی شما در لیگ قهرمانان بازی می کنید، طبیعی است که هدف نهایی حداکثر آن است و حداکثر فتح این جام است."

وی در ادامه گفت: "اما لیگ قهرمانان درون خودش یک رقابت است ، زیرا شما باید بهترین ذهنیت و وضعیت فیزیکی را در ماه مارس داشته باشید و مهم تر از همه تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشید."

"در فصل گذشته قدرت ما در این بود که در یک زمان عالی ، عالی ترین قدرت و آمادگی فیزیکی را داشتیم. از الآن مشکل است که بگوییم [یوونتوس تا کجا می تواند پیش برود] ، بگذارید قدم به قدم پیش برویم ، از انجا که ما نمی توانیم دو بازی پیاپی را در لیگ ببریم [ در حال حاضر] ، هدفمان در حال حاضر صعود از مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان است."

"هنوز کار ما تمام نشده است. مطمئنا این طور نیست ، زیرا هنوز سه بازی دیگر مانده و امتیازات زیادی هست که معلوم نیست بتوانیم کسب کنیم. بنابراین هر اتفاقی در این گروه هنوز امکان پذیر است."

"فکر می کنم در حال حاضر باید چند نتیجه ی پشت سرهم را کسب کنیم. باید در در لیگ نتایج مثبتی به دست بیاوریم ، و مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان را در بهترین حالت ممکن به پایان ببریم."

"طبیعی است که در ابتدا همه چیز آسان به نظر بیاید ، اما قضیه به این شکل است. طبیعی است که وقتی 10 بازیکن در یک تیم عوض می شوند، در ابتدا تیم یکدست نیست ، زیرا یک گروه از بازیکنان قدیمی هستند ، یک گروه جدید که باید ادغام شوند."

"پس طبیعی است که شما باید یک هماهنگی بین این بازیکنان پیدا کنید. این واقعیت که تقریبا همه در دسترس هستند و ما برای دو هفته با هم کار کرده ایم می تواند برای ما مفید باشد."

"طبیعی است که وقتی مشکل داشتیم کمی اذیت شدیم. ما خوب بازی نکردیم و مسئولیت آن بر عهده ی ماست و البته کمی تغییر جهت های ناگهانی فوتبال. زیرا ما 5 بار در 10 بازی با اولین شوت به سمت دروازه گل خوردیم."

"متاسفانه فوتبال یک دانش دقیق نیست و این اتفاقات می افتد ، اگرچه درست است که ما برای 3 ماه کنار هم بوده ایم و اکنون باید نتایجمان ثبات داشته باشد."

"حتی وقتی که شاید شما نتوانید یک بازی زیبا از لحاظ تکنیکی داشته باشید ، باید با شخصیتتان برنده باشید ، همان چیزی که یکشنبه اتفاق افتاد."

مربی گلادباخ گفته که راه های متوقف کردن یووه را می داند؟ تعجب می کنم که کسی در مورد چینش من سوال نپرسید و برای همین به خودم گفتم 'حتما از الان می دانند' ، اما نه. من هنوز لاین آپ را انتخاب نکرده ام ، و هنوز کمی شک دارم."

"ما بازی های بورسیا را چندین بار دیده ایم ، خصوصیات بازیکنانشان را می دانیم ، اگر فردا سبک بازیشان را عوض کنند ، فردا در زمین خواهیم دید. مطمئنا از الان نمی دانم و به همان شکل آنها هم نمی دانند یوونتوس فردا چطور بازی خواهد کرد."

"اعتقاد دارم که فارغ از آنچه از لحاظ تاکتیکی در زمین می افتد ، فردا بازی خواهد بود که باید از لحاظ فنی بسیار خوب بازی کنیم و سعی کنیم نقاط قوتشان را محدود کنیم. که شامل قدرت بدنی ، سرعت ، استفاده از فضاها و ضدحمله است."

"لیختشتاینر در دسترس است. او یک ماه دور از میادین بوده است و فردا ممکن است روی نیمکت باشد یا حتی بازی کند."

هرنانس؟ "هرنانس می تواند بازی کند ، اما سوال دیگری از من نپرسیدد ، چون نمی توانم بگویم و به خصوص اینکه در غیر اینصورت شما در حدس تیم برای فردا اشتباه خواهید کرد ، چون من هنوز کمی شک دارم."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: